Miks mitte-digitaalsed reklaamkampaaniad ei tööta?
Avasin äsja spämm-kirja ümbriku, mis kutsus kasutama Kaubamaja sooduskampaaniat 16. detsembrist 3. jaanuarini. Aga täna on juba 6. jaanuar. Üldiselt ma ei heitu spämmist, kuid kuna tegu oli -20% allahindlusega, oleksin tõenäoliselt jõulude-sünnipäeva paiku Kaubamajast midagi ostnud küll. Aga tegu oli tavalise spämm- paberkirjaga! Sellised kirjad peaks vähemalt kuidagi märgistatud olema, et keegi neid avaks ka.
Olen tõeliselt hämmeldunud, et Eesti suurimad ettevõtted saadavad oma alla 30-aastastele klientidele müügikampaaniaid ikka veel paberkirja teel. Keegi ei kontrolli ju oma kodu paberpostkasti tänapäeval. Ja isegi kui mõnikord vaatab, lendab spämm kohe paberikorvi. Tõesti huvitab, milline selle kampaania edukus ehk conversion rate alla 30-aastaste klientide hulgas oli! E-kirjad langevad tihti küll spämmifiltritesse, ent SMS oleks konkreetsel juhul mind lausa ostma meelitanud.
Huvitav, kas Kaubamajas sotsiaalmeediat monitooriv inimene leiab oma töö käigus selle blogipostituse ja võtab oma kampaaniate suhtes midagi ette ka?
PS: See ei ole makstud reklaam, vaid mõeldud inspireeriva kriitikana turundusega tegelevatele ettevõtetele.
Sildid: efektiivne, esitlus, kasutatavus, kogemus, mugav, turundus
1 kommentaari:
Mind ajab Kaubamaja SMS teel tulnud spämm marru, isegi kui see on kümnest ühel korral huvitav.
Postita kommentaar
Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]
<< Avaleht