neljapäev, 16. oktoober 2008

Odavaim ressurss

Üks odavamaid ressursse arendustöödeks on vabatahtlikud. Nii näiteks kaasab Facebook kavalalt vabatahtlikke oma portaali Eesti keelde tõlkimiseks. Orkutist mäletan, et nemad palusid lõppkasutajatel tõlkeid üle vaadata.


Seega mistahes avaliku teenuse puhul on hea mõte püüda kaasada arendamisse kasutajate ressurssi. See muidugi eeldab mahukat olemasolevat kasutajabaasi ja töö tulemuse ülevaatamist.

Mil moel Sina kasutad täna oma klientide massiefekti ära?

Sildid: , , ,

Bookmark and Share

1 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

Tegelikult ei nõua see ülevaatamist vaid tulemused lastakse kokku ja kui tulemusi on piisavalt, siis ongi õiged tõlked välja sorteeritud ilma inimetööta ;)

21 detsember, 2008 15:59  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht