Märkmeid Logistikaseminarilt
Osalesin täna pealelõunal Tartus Logistikaseminaril. Rohkem kui 200 osalejaga konverentsi märksõnad olid innovatsioon ja efektiivsus.
Mõned mõtted, mis esinejatest tasus kirja panna:
Jari Kukkonen (Vita Longa): Tänases "tõusueelses perioodis" on kriitilised edutegurid:
Mõned mõtted, mis esinejatest tasus kirja panna:
Jari Kukkonen (Vita Longa): Tänases "tõusueelses perioodis" on kriitilised edutegurid:
- Carl Von Clausewitz: "Sõja võitmiseks on vaja kolme asja: spirit, leadership ja ressursid".
- Zero Based eelarvestamine - unusta ära eelmised perioodid ja vaata pilti realistlikult, nullist!
- Suhtle oma töötajatega nagu hambaarst: mida kavatsen teha, mida praegu teen ja mida äsja tegin.
- Müü juba täna kõik, mis tulevikus tõusvat väärtust ei oma.
Ansi Arumeel (Eesti Post):
- Logistika mahud = SKP x 2. Seega tulude kasvatamine = mahtude hoidmine
- Täna on hea aeg varem tehtud innovaatiliste investeeringute ärakasutamiseks.
- "Integratsioon" lihtsas keeles on "klient vaatab infot oma süsteemist, meie oma süsteemist".
Roger Allas (Havi Logistics Estonia): Loovus on lihtsalt heade ideede väljamõtlemine. Innovatsioon on ka reaalne ärategemine.
DPD kasvatas oma efektiivsust läbi iseteeninduskeskkonna ca 20%.
Magnum alustas (väidetavalt esimese Eesti ettevõttena) juba 1996 aastal tellimuste vastuvõttu internetikeskkonnas. Tänaseks on >80% tellimustest täiselektroonsed. E-arved võttis kasutusele juba 1998.
Telema vahendas 2008 aastal läbi oma 500 kliendi ja 11'000 lingi elektroonselt 36 miljardit EEK.
DPD kasvatas oma efektiivsust läbi iseteeninduskeskkonna ca 20%.
Magnum alustas (väidetavalt esimese Eesti ettevõttena) juba 1996 aastal tellimuste vastuvõttu internetikeskkonnas. Tänaseks on >80% tellimustest täiselektroonsed. E-arved võttis kasutusele juba 1998.
Telema vahendas 2008 aastal läbi oma 500 kliendi ja 11'000 lingi elektroonselt 36 miljardit EEK.
Sildid: efektiivne, inispiratsioon, visioon
0 kommentaari:
Postita kommentaar
Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]
<< Avaleht