reede, 20. märts 2009

Märkmeid Logistikaseminarilt

Osalesin täna pealelõunal Tartus Logistikaseminaril. Rohkem kui 200 osalejaga konverentsi märksõnad olid innovatsioon ja efektiivsus.

Mõned mõtted, mis esinejatest tasus kirja panna:

Jari Kukkonen (Vita Longa): Tänases "tõusueelses perioodis" on kriitilised edutegurid:
  1. Carl Von Clausewitz: "Sõja võitmiseks on vaja kolme asja: spirit, leadership ja ressursid".
  2. Zero Based eelarvestamine - unusta ära eelmised perioodid ja vaata pilti realistlikult, nullist!
  3. Suhtle oma töötajatega nagu hambaarst: mida kavatsen teha, mida praegu teen ja mida äsja tegin.
  4. Müü juba täna kõik, mis tulevikus tõusvat väärtust ei oma.
Ansi Arumeel (Eesti Post):
  1. Logistika mahud = SKP x 2. Seega tulude kasvatamine = mahtude hoidmine
  2. Täna on hea aeg varem tehtud innovaatiliste investeeringute ärakasutamiseks.
  3. "Integratsioon" lihtsas keeles on "klient vaatab infot oma süsteemist, meie oma süsteemist".
Roger Allas (Havi Logistics Estonia): Loovus on lihtsalt heade ideede väljamõtlemine. Innovatsioon on ka reaalne ärategemine.

DPD kasvatas oma efektiivsust läbi iseteeninduskeskkonna ca 20%.

Magnum alustas (väidetavalt esimese Eesti ettevõttena) juba 1996 aastal tellimuste vastuvõttu internetikeskkonnas. Tänaseks on >80% tellimustest täiselektroonsed. E-arved võttis kasutusele juba 1998.

Telema vahendas 2008 aastal läbi oma 500 kliendi ja 11'000 lingi elektroonselt 36 miljardit EEK.

Sildid: , ,

Bookmark and Share

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht